foto: Camilla S.


Namn: Camilla S
Utrustning: Canon EOS 40D + Tamron 28-75mm 2.8
Bilden föreställer: Min fina vän som går uppför backen till Gunnebo Slott i Göteborg.

Trevlig bild, snyggt med dimman och diagonalen som skapas av stolparna. Gillar effekten av att hon går in i dimman och att det känns som att hon till slut kommer att försvinna. Om jag ska försöka hitta något som kunde varit bättre så kanske att det är lite väl mörkt nere i det vänstra hörnet mot skogen, kanske vore snyggt med låga kontraster rakt igenom, du kan ju testa. Effektfull bild med kanske lite för hög kontrast.
- David

Den här bilden gillar jag mycket. Diagonalen är riktigt snygg men bilden hade inte varit någonting utan din vän som går där framme. Jag gillar ljuset i bilden, att den är så pass ljus. Men skillnaderna är lite väl stora om man jämför högra hörnet med den vänstra sidan, där träden är väldigt mörka och röriga.
En sak som stör mig lite är skuggorna, eller vad det är för något, till höger om din vän.  Men de är ju enkla att klona bort :)
Hursomhelst en snygg, vacker bild med ett rätt klassiskt motiv. Den gör sig riktigt väl i svartvitt.
- Annika

Kommentarer
Postat av: linda

Riktigt cool bild!

2009-02-11 @ 10:13:12
URL: http://lolinas.blogg.se/
Postat av: hilda

jättefint ju :O

2009-02-11 @ 12:00:56
URL: http://retaliate.blogg.se/
Postat av: sandra

Häftig bild, verkligen! De där skuggorna som Annika tyckte skulle klonas bort håller jag inte med om, jag tycker dom får det att se ut som att tjejen går emot något, har ett mål...Däremot är det, som de andra sa, rörigt till vänster i bilden...

2009-02-11 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0